Одним із основних завдань Перечинського районного територіального центру  соціального обслуговування (надання соціальних послуг) є забезпечення дотримання гарантій та мінімального рівня якості соціальної послуги незалежно від місця проживання отримувача соціальної послуги. Робота територіального центру орієнтована на результат - забезпечення якісного надання соціальних послуг отримувачу,  відповідно до встановлених потреб.

Директором територіального центру Іриною Янцо разом із завідувачем відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги Наталією Гапак проведено визначення індивідуальних потреб в соціальних послугах жителів села Лікіцари. За результатами виїзду виявлено дев`ятеро  громадян, які потребують надання соціально-економічної послуги, троє із виявлених - послуги догляду вдома.

Враховуючи географічне розміщення населеного пункту, відсутність транспортного сполучення, виходячи із індивідуальних потреб осіб, рухову активність та здатність до обслуговування  виявлених громадян керівником територіального центру прийнято рішення про забезпечення даного села соціальним робітником. 

 

Директор                                                                                   І. ЯНЦО

 

 


 

Внутрішній моніторинг та оцінка якості соціальних послуг Перечинського районного територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг)

 

     Відповідно до «Методичних рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», затверджених наказом Міністерства соціальної політики України 27 грудня 2013 рок № 904, територіальним центром щороку проводиться моніторинг та внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги догляду вдома. 

    Моніторинг та оцінка проводяться з метою визначення відповідності наданих соціальних послуг державним стандартам цих послуг та потребам їх одержувача; забезпечення надання населенню гарантованих державою якісних соціальних послуг; оптимізації та удосконалення діяльності; підвищення рівня професійної компетенції соціальних працівників; виявлення та обговорення проблем, що гальмують розвиток надання соціальних послуг; дотримання встановленого рівня або підвищення рівня якості соціальних послуг, що надаються.

         Для проведення оцінки якості соціальних послуг застосовуються наступні показники якості соціальної послуги догляду вдома: адресність та індивідуальний підхід, результативність, своєчасність, доступність та відкритість, зручність, повага до одержувача соціальної послуги, професійність. Показники якості соціальної послуги та критерії дотримання цих показників наведено у Державному стандарті догляду вдома затвердженого Наказом Мінсоцполітики України від 13.11.2013р. № 760.

         Для вивчення рівня задоволення одержувачів соціальної послуги догляду вдома розроблена анкета (опитувальник). Комісія з оцінки якості, до складу якої включені як працівники територіального центру так і одержувачі соціальної послуги догляду вдома, здійснює опитування одержувачів соціальної послуги або їхніх законних представників з метою отримання відгуків стосовно організації та надання послуги догляду вдома. Опитування проводиться відповідно до затвердженого плану заходів по проведенню внутрішньої оцінки якості та списку одержувачів соціальних послуг, які будуть охоплені внутрішньою оцінкою якості.

       У всіх одержувачів соціальних послуг спостерігається покращення емоційного і психологічного стану в процесі надання соціальних послуг порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась.

        З усіма одержувачами соціальних послуг укладені договори про соціальне обслуговування з дотриманням вимог законодавства. Договором передбачені положення щодо дотримання принципу конфіденційності. Випадків порушення принципу конфіденційності не виявлено.

        Оцінка якості соціальних послуг визначається із застосуванням шкали оцінки якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

          Адресність та індивідуальний підхід : згідно звернень громадян визначено індивідуальні потреби у соціальних послугах ( згідно індивідуальних планів - 100 %). Всі особові справи клієнтів містять індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома, що відповідає визначеним індивідуальним потребам отримувачів соціальної послуги; наявний графік повторного визначення індивідуальних потреб, який виконується згідно передбачених ним  термінів.

  Результативність: згідно опитування (100% опитаних) клієнти задоволені соціальною послугою догляду вдома, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані отримувача соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась; скарг зі сторони підопічних не було.

 За результами  внутрішнього моніторингу відхилень від вимог Державних стандартів в процесі надання соціальної послуги на території села Раково не виявлено.

 

Директор терцентру                                                                                   І.Т. Янцо